logo

BEADLOCK Nedir?

İki(2) parçalı, üç(3) parçalı ve hybrid olmak üzere toplam 3 değişik ürün grubu bulunmaktadır

BEADLOCK

Kum, çamur veya kar gibi yumuşak zeminde kullanılan tekerlekli bir aracın hareket kabiliyetini artırmak için lastiklerin basıncı düşürmek, basma alanlarını artırmak gerekir

Bir lastiğin içindeki hava, lastiğin duvarlarına basınç uygulayarak sert bir yapı kazanmasını sağlar. Basınç, iç yüzeyde her yere eşit baskı uygulamaktadır. Dolayısı ile iç yüzeydeki lastik topuklarına içten dışa doğru basınç uygulamakta ve topuk yüzeyi ile orantılı olarak topuğun dışa doğru itilmesini sağlamaktadır. Böylece, bu itici kuvvet ile jant kulakları arasında kalan topuğun sıkışması sağlanmış olur. Yumuşak arazide basıncı düşürülen lastiği yerinde tutan kuvvet bu nedenle daha düşük olacaktır. Azalan kuvvet, lastiğin jant üzerinde kaymasını veya yerinden çıkmasını önlemek için yeterli olmayabilir. Ayrıca, off-road koşullarında bozuk zeminden dolayı tekerin maruz kaldığı anlık yüklerde lastik yanağının formu bozulmakta, bu nedenle hava kaçırabilmekte ve hatta janttan çıkabilmektedir. Bu riski elimine etmek için lastik topuklarına baskı uygulayan Beadlock Sistemi kullanılmaktadır.

Ürünümüz farklı marka lastikler ile kullanılabilecek şekilde tasarlanmış ve üretilmiştir.

Comments are closed.